EL CCFTS FUE GALARDONADO CON LOS PREMIOS JOAN VALLS 2022
El Certamen Coral Fira de Tots Sants de Cocentaina junto la bailarina y coreógrafa alcoyana Solo Picó, ha conseguido el premio Joan Valls i Jordà a su 28.ª edición por el uso y promoción de la lengua valenciana.Atendido la última finalidad del certamen que no es otra que la difusión de la música coral, la organización ha dado desde su inicio difusión en la escrita en valenciano, siendo el único Certamen Coral en toda la Comunidad Valenciana que promueve esta acción. Desde 1995 se encarga una composición coral sobre un texto escrito en valenciano, que se convierte en la pieza la ejecución obligada de todos los grupos participantes, independientemente de su origen.
La entrega del premio se realizó el pasado 25 de marzo en el Centro Ovidi Montllor de Alcoy. Después de la entrega del premio intervino Josep Robert Sellés, director técnico del certamen donde agradeció el reconocimiento por esta tarea que realiza el Certamen Coral prácticamente desde su inicio. Seguidamente Raúl Belda, coordinador del certamen agradeció la defensa del premio a Sofia Moltó, que fue la encargada de entregar el premio.
EL CCFTS VA SER GUARDONAT AMB ELS PREMIS JOAN VALLS 2022
El Certamen Coral Fira de Tots Sants de Cocentaina junt la ballarina i coreògrafa alcoiana Sol Picó, ha aconseguit el premi Joan Valls i Jordà a la seua 28a edició per l’ús i promoció de la llengua valenciana. Atés l’última finalitat del certamen que no és altra que la difusió de la música coral, l’organització ha donat des del seu inici difusió a l’escrita en valencià, sent l’únic Certamen Coral en tota la Comunitat Valenciana que promou aquesta acció. Des de 1995 s’encarrega una composició coral sobre un text escrit en valencià, que es converteix en la peça l’execució obligada de tots els grups participants, independentment del seu origen.
El lliurament del premi es va realitzar el passat 25 de març en el Centre Ovidi Montllor d’Alcoi.. Després del lliurament del premi va intervindre Josep Robert Sellés, director tècnic del certamen on va agrair el reconeixement per aquesta tasca que realitza el Certamen Coral pràcticament des de el seu inici. Seguidament Raúl Belda, coordinador del certamen va agrair la defensa del premi a Sofia Moltó, que va ser l’encarregada de lliurar el premi.
Tomàs Tàpia